[linux] samba <-> w2k

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Leden 4 15:56:43 CET 2001

On Thu, Jan 04, 2001 at 03:22:08PM +0100, Robert Varga wrote:

> Doma mam v pohode rozbehanu sambu 2.2.0alpah1 ako PDC, security = user.
> Jediny problem: w2k sa do tej domeny _nenahlasia_. Win 95/98se/ME/NT4.0 idu
> bez akychkolvek psychickych problemov.

no, to by mi nevadilo, lebo ak mi pojde samba korektne ako PDC,
tak w2k nepotrebujem
to ze mas doma rozbehnutu sambu je sice pekne, ale ja si to musim odskusat vo
firme na sieti s aspon 5 klientami (vyrobim si extra workgroup a este
popritom aj otestujem security)

jedine, co ma rozculuje, je to, ze samba ma zvalst hesla od unixovych
rozmyslal som o tom, ci by sa nedala nejak samba dokopat k autentifikacii
cez PAM, lebo teraz v podstate udrziavam 3 sady hesiel:
passwd/shadow, smbpasswd a este hesla pre web intranet v postgrese
a keb y tak slo PAM, tak by som vsetko kopol do postgresu a mal svaty pokoj
ale to uz je o inom...

--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32