[linux] samba <-> w2k

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Čtvrtek Leden 4 16:03:39 CET 2001

On Thu, Jan 04, 2001 at 04:52:13AM -0800, Marian Gasparovic wrote:
> Aby v tom bol este va(e)csi chaos - ja pouzivam Sambu
> 1.9.18 (nesmejte sa, nie je na Linuxe ale na OS390),
> mam tiez security=server, pricom ten server je w2k. Ja
> si mapujem tie sambovske disky na moju "workstation"
> w2k bez problemov.
> Mozno by nebolo od veci, keby si poslal nejaky vypis z
> logu samby, ked sa klient konektuje a ako samba
> komunikuje s PDC.
> P.S. Pouzivam samozrejme kryptovane hesla.
>
> =====
> ===================
>  Marian Gasparovic
najlepsie na tom je, ze pri prihlasovani sa z w2k mi v logoch nenabehne nic..
a este jeden dotaz..ta tvoja w2k workstation je ta ista, co w2k server?
lebo mne to blbne iba takto...  na druhej strane, iny w2k nemam, takze neviem.
ci je to iba vec konkretneho servra, alebo aj na inych..

		mexico

--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32