[linux] samba <-> w2k

Robert Varga nite na hq.alert.sk
Čtvrtek Leden 4 17:50:03 CET 2001

On Thu, Jan 04, 2001 at 03:56:43PM +0100, Ing. Peter Bodnar wrote:
> no, to by mi nevadilo, lebo ak mi pojde samba korektne ako PDC,
> tak w2k nepotrebujem
> to ze mas doma rozbehnutu sambu je sice pekne, ale ja si to musim odskusat vo
> firme na sieti s aspon 5 klientami (vyrobim si extra workgroup a este
> popritom aj otestujem security)

robil som to iste pre Wustenrot, a pokial viem, tak to beha bez probs. Teda
sem-tam nam to blblo pri zmenach sambackeho configu, ale odkedy sa ten
nemenil, tak to nezletelo. (Aj tak si myslim, ze blbly skuor NTcka ;-)))

> jedine, co ma rozculuje, je to, ze samba ma zvalst hesla od unixovych
> rozmyslal som o tom, ci by sa nedala nejak samba dokopat k autentifikacii
> cez PAM, lebo teraz v podstate udrziavam 3 sady hesiel:
> passwd/shadow, smbpasswd a este hesla pre web intranet v postgrese
> a keb y tak slo PAM, tak by som vsetko kopol do postgresu a mal svaty pokoj
> ale to uz je o inom...

noo... neviem ako cez PAM, ale urcite sa da dokopat k auth cez LDAP. A pre
PAMky exituje tiez LDAP modul, takze no sweat. Len drobny problem: neskusal
som to a povezaujem to za overkill.

--
Kind regards,
Robert Varga