[linux] mozno aj torchu OT: samba <-> w2k

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Leden 4 21:28:53 CET 2001

Tak to ste ma moc nepotesili, ja som sa akurat tesil ze sa zbavim
W98 lebo su nehorazne padave (kdo to jeste neeeviii ... :) a natiahnem
W2K. Teraz mam Sambu na P75 :) ako PDC, pouzivam ju prakticky
len na overovanie hesla aby sa do klientov s  W98 nedalo _jednoducho_
dostat bez hesla.

Do W2K sa clovek lahko nedostane ani ked nie su v
domene, takze to by nebol problem, ale da sa nejako bez PDC dosiahnut
aby boli ucty a hesla na vsetkych klientoch rovnake? (asi nie, co?)
Najlepsie take iste ako na Linuxe, kvoli poste. A bez PDC asi nefunguju
ani roaming profiles, co ...
Neslo by to nejak cez emulaciu netware (marsom), alebo LDAP?
Nemozem urobit PDC na W2K, lebo nemam navyse pocitac, a kvoli
10 klientom sa to ani neoplati.

Btw. Ked sa W2k nevedia prihlasit na Sambu, vedia sa prihlasit na WNT4?
Asi ano. Ako?

Kedy by mohla vyjst ta Samba 3.0? Je v CVS nejaka verzia
kde to aspon ako tak bezi?

Matus

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk