[linux] mozno aj torchu OT: samba <-> w2k

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pátek Leden 5 23:43:51 CET 2001

Taky mudry som aj ja, uz som to aj skusil, ale vynadali mi.
Tak sa pokusam aspon zbavit W98, ako TO preboha moze niekto
volat operacny system ... netusim. Je to z blata do kaluze,
ale do mensej. S W98 momentalne kazdy mesiac vymazem C:\WINDOWS
a prilahle oblasti a nakopirujem to znovu zo zalohy. S W2K
to zase az take radikalne nie je (tam je to treba mozno raz za 4 mesiace?:)

Matus

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm