[linux] Re: Returned mail: Service unavailable

Peter Strelec root na spartak.sk
Sobota Leden 6 18:47:27 CET 2001

Dňa So  6. Január 2001 20:38 Valter napísal:
Ahoj

Podla toho, co pises by si mal skusit zadat pri moduly aj typ karty. Ja som
to rozbehaval a viem, ze som nerozbehol zvuk ale obraz mi isiel.

"modprobe bttv card=10 "  - to je zadefinovanie typu karty. Ak si to neskusal
tak vyskusaj. Prave cislom 10 sa zacinaju karty s chipom BT878 .... A
otazocka zvuk ti ide ? Ja som tam instaloval kwintv a islo to super aj s
kablovky ale nerozbehol som zvuk. Ja tu kartu nemam ale bracho by bol rad ak
by som to spojazdnil. Caf Peter.
Napis ako si dopadol.