[linux] "Nafukovaci" swap

milan_gallo na pabk.sk milan_gallo na pabk.sk
Pondělí Leden 8 12:20:53 CET 2001

Dobry den

Vcera som doma trosku skusal PHPcka
a nechtiac sa mi podaril script ktory v slucke
ladoval data. Na druhom PC (RH7.0 kernel 2.2.18)
bezal Netscape a reagoval tak ze zozral cely swap.
Jedine co sa mi uz potom podarilo bolo len prepnut
sa na textovu konzolu a sledovat zaplavu chybovych
hlasok.

Existuje nejaka moznost aby sa swap "nafukoval" podla
potreby ?

Existuje nejaky mechanizmus, ktory by zabranil aplikacii
sa takto spravat, ja osobne som predtym swapu neprikladal
az taku dolezitost, mal som pocit (uz neviem preco)
ze jadro to nejak vyriesi.

Este treba samozrejme dodat ze Netscape som spustal
ako root (je to domaci stroj a ine konto tam ani nemam
vytvorene), uz bolo neskoro a neskusal som reakciu
pod uid!=0

Milan Gallo