[linux] tlac z kwrite

Michal Zimen mizu na nextra.sk
Pondělí Leden 8 18:14:40 CET 2001

On Mon, 8 Jan 2001, Marek Simon wrote:

> Date: Mon, 8 Jan 2001 10:47:57 +0100
> From: Marek Simon <simon na mtf.stuba.sk>
> To: linux na rak.isternet.sk
> Subject: [linux] tlac z kwrite
>
> Zdravim,
> Mandrake 7.2 s KDE 2.0. Kwrite mi dovoli pisat s diakritikou, ale ked to
> poslem na tlaciaren (pouzivam CUPS), znaky s mekcenmi nevytlaci.
> Stretol sa s tym este niekto ?
> Ked tak pozeram, blbne mi aj korganizer. Ked napisem nieco s mekcenmi,
> a ulozim, po znovu nacitani mi zobrazi len retazec po znak s mekcenom.
> Dalej nezobrazi nic. Ked som sa pozrel na ulozeny subor s joe vidim, ze on to
> [...]
hmmm..

  Tak podobny problem mam aj ja. Napisal som si programcek s QT 2.1.
  Myslym ze som naprogramoval vsetko spravne. Teda pouzil som fonty z ISO-8859-2
  a skompiloval som to. Program tvori urcitu databazu userov. Ked do nej napisem
  nieco s mekcenmi tak to proste "IGNORUJE".
  (Testoval som to roznymi debugmi atd.. a stale to iste !)

  Podla mna to bude chyba kdesi v kniznici QT. Lebo je blbost any znaky proste
  a jednoducho skracoval po najblizsi "mekcen".

  Mozno pomoze upgradovat kniznizu QT !

  Caf

  						MIzu
> Nieco som spravil zle ?