[linux] RE: Re[4]: Linux a zvukovka

Ondrej Jombik Jombik na PoBox.Sk
Pondělí Leden 8 22:02:34 CET 2001

					Maxim, 22:24:22
					8. januar 2001 (pondelok)

> doma RedHat Linux - chcel by som sa preto spytat, ci sa nejak nerozlisuju
> verzie jadra aj podla distribucie, tj. ci mi pojde jadro, ktore kompilujeme
> skole v debiane skompilovat aj doma pod redhatom, alebo bude treba urobit
> mensie upravy. Vdaka

 Ci Ti to pojde neviem, ale AFAIK malo by to ist. Ja som podobne
kulehy robil bezne, ked som testoval, ktora distribucia je najlepsia. Pravda,
Debiana som vylucil zo sutaze este pred zaciatkom, takze s nim skusenosti
nemam. Dolezite je, aby si to neinstaloval na RH z Debianovskeho baliku, lebo
to IMHO urcite nepojde. :)

 =Ondrej=

   personal homepage: http://Jombik.w3.to   |   e-mail: Jombik na pobox.sk