[linux] inet

JA SAM dodo na stapro.sk
Úterý Leden 9 08:26:43 CET 2001

Ahoj.

Kedze spominas ppp, ides asi modemom. Ako mas nastavene overovanie hesiel?
mas PAP, alebo CHAP.
To prve funguje tak, ze overi meno a heslo iba pri prihlaseni a
to druhe tak, ze to overuje priebezne v istych casovych intervaloch, ktore sa daju nastavit,
na ziadost klienta i servera. Ak autorizacia neprejde, daemon zhodi spojenie.
Pozri si do logov /var/log/messages, ak sa nemylim. Tam by o tom mali byt zaznamy preco
bol zruseny datovy tok.

Robilo mi to podobne "kusky", ked so instaloval dial-in server. Nakoniec to bola iba chyba v mojom nastaveni.

V RH je to v adresari /etc/ppp, subory pap-secrets a chap-secrets.

Dodo.