[linux] RAM

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Úterý Leden 9 07:57:25 CET 2001

On 9 Jan 2001, at 0:53, Radoslav Dorcik wrote:

> pripadne existuje riesenie celkom racionalne - nepouzivaj viac ako 32
> MB RAM
??? Sorry neviem ako ty, ale 32MB RAM je dnes trosku malo
nemyslis ???
Ja pouzivam JBuilder a so 64MB RAM to swpovalo o zivot a to som
mal spusteny ako okenny mamager Afterfep (mensi a rychlejsi ako
GNOME aj KDE)...
btw.... Mal som podobny problem cez weekend a vyriesil som ho
tym ze som sa pozrel do dokumentacie ...
/usr/src/linux/???/doc/memory.txt -> tu je odpoved... (toto sa mi na
linuxe paci ... nieco nevies ??? pohladaj v dokumentacii ;)

zdravi Aahz