[linux] Problem s instalaciou

Puapala Ronald pupala na sse-za.sk
Úterý Leden 9 16:10:20 CET 2001

Ahojte vsetci !

Mam takyto problem:

Instalacia potata z DOS oddielu na hda1,linux na hdb2 swap na hdb1.Instalacia base systemu prebehla v pohode, bez volby "make boot directly from harddisk" .
Ale vytvorena boot floppy. Instaloval som to na stroji v robote, tak som nemohol zneuzit hda pre lilo. Doma som dal disk ako hda, takze bootovacka zastrajkovala.
Jasne vsak bola pre linux na hdb2. Takze vyroba rescue 1,44 M z adesara idepci, odkial bol cely base system instalovany(proste s tymto kernelom).
Tak znova boot z rescue floppy, asi takto pri prompte
boot: rescue root=/dev/hda2

a kernel bootoval az spadol pri inite pri hlaske:

VFS: mount root filesystem read-only
free unused memory 68k (alebo nieco take)
init: error in loading shared libraries: init: symbol cmp, version GLIBC_2.0 not defined in file libc.so.6 with link time reference.

ten init je od slova do slova. A tu system zamrzol. Why ?
Na stroji v robote s takto nainstalovanym systemom na hdb2  z vyrobenej bootovacky bezal v pohode ? Co som urobil zle ?

Dakujem za pripadne rady alebo info, ako sa z toho dostat.

Prajem prijemny den

Ronald Pupala pupala na sse-za.sk