[linux] SMTP (na localhoste)

Ondrej Jombik Jombik na PoBox.Sk
Úterý Leden 9 22:46:54 CET 2001

					Maxim, 22:35:10
					9. januar 2001 (utorok)
Zdravim!

	Mam taku otazku. Da sa nakonfigurovat nejaky postovy server (napr.
postfix) tak, ze maily posielane z toho isteho serveru na ten isty budu mat
odosielatela a prijimatela ako user na hostname a vsetky von budu
predefinovavane ako si to prislusny uzivatel zvoli, tj. napriklad
blabla na hocico.sk?

	To predefinovanie von mi funguje bezproblemov. Ale nejde mi
posielanie po localhoste. Nemozem si poslat mail sam sebe, pretoze Postfix
(skusal som aj s Qmailom - rovnaky vysledok) mi to stale posiela niekam na
adresu user na HOSTNAME.HOSTNAME (velkym je to napisane preto, aby bolo vidiet,
ze je to dvakrat) Fakt neviem preco, skusal som vsetky mozne permutacie
konfiguracie a stale tak isto. Mozno to bude aj nieco s /etc/hosts, pripadne
inymi konfigurakmi. Skuste nieco poradit.

	Prave ma napadlo. Nemoze to byt preto, lebo nemam domenu, t.j. cosi
ako hostname.domain.sk? Mam pocit, zeby to mohlo byt aj tym... to si mam
potom nejaku vymysliet?

	Vdaka za potencialnu pomoc. :)

	=Ondrej=
   personal homepage: http://Jombik.w3.to   |   e-mail: Jombik na pobox.sk