[linux] Lynx - Unable to access document

Radovan Palik ppc na gyvv.sk
Středa Leden 10 08:01:01 CET 2001

Zdravim.

  Prave som zistil, ze ftp://... a gopher://... funguje, avsak
http://... ani za svet. Nemoze byt problem niekde v nastaveni siete,
resp. v lynx.cfg? Skusal som ELF aj cfg z ineho linuxu (Debian -  na tom
istom pocitaci -  mimochodom tam to funguje) a nic... Skusal som lynx
(RPM) z RH7, Suse 6.4, Suse 7.0 - bez uspechu.

  Rado

P.S. Vyuziva lynx priamo nejako resolver, DNS server (lokalny) alebo
nieco podobne?