[linux] php a win-1250

Ivan "Ico" Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Leden 11 15:14:42 CET 2001

Cauko.
Mne to tiez robilo nejake blbosti, ale potom som nainstalovam CSacek a
vsetko je v pohode.
zdrojaky *.php (alebo *.html......) mas vsetky v 1 kodovani a CSacek ti to
potom prekoduje podla potreby klienta. Je to fakt dobre.

Nie je to presne to, co si chcel, ale mozno to bude tiez uzitocne..

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.