[linux] X11 a graficka karta VLB Cirrus 5829

Jan Andrejkovic andrejkj na hron.fei.tuke.sk
Čtvrtek Leden 11 16:01:07 CET 2001

Ahoj Miro,

On Wed, 10 Jan 2001, Vasko Miroslav wrote:

> ak to je takto,
> mozno by stalo za to vymenit skor
> graficku kartu. urcite by si nejaku
> zohnal (nemusi to byt prave VLB, ISA bude stacit)

Bohuzial, ISA nebude stacit, lebo s ISOu by to bolo este horsie ako s
VLB,pretoze zbernica ISA umoznuje namapovat tu pamat len od 14 megabajtu.
Prave preto vyvinuli na VLB "moznost" namapovat to vyssie, co mi ale
nejde. (Na PCI sa to da bez problemov, ale ani PCI nemam...)

> ak ti staci pozerat obrazky :)
> tak svga + zgv ale inac bohuzial nie :(

To by mi nestacilo... :-( Ale aj tak diki,

Janci alias Tofu.

Visit my WEB page: http://www.tofu.sk