[linux] DART TV Live

iko na kamarad.cz iko na kamarad.cz
Pátek Leden 12 09:03:47 CET 2001

No... tie cipy su cipy na dekodovanie zvuku a tak dalej... Moze tu byt ale
tiez problem...napriklad stare ATI TV-WONDER mali zvukovy cip MSP3410 a
nove uz maju MSP3415 (alebo opacne) a tie su akosi neni moc kompatibilne.
Ten novsi ma navyse aj korekcie zvuku (len to nikto nevyuziva) a kopec
vseliakych funkcii. Tiez mi nejde vdaka tomu zvuk v linuxe. Vo win to
ide...ked mi poslali novu kniznicu na to. Odporucam sa pozret na kartu a
zistit aky zvukovy cip to pouziva a potom budes vedet blizsie co dalej...