[linux] ATI Rage Mobility 128 - VYRIESENE

Novikmec Jozef novikmec na intrak.tuke.sk
Pátek Leden 12 13:47:21 CET 2001

On Fri, 12 Jan 2001, Pupala Ronald wrote:

> Ahoj !

Medzitym som to vyriesil a to tak ze som na tu kartu postval
XFree86-4.0.2. Stiahol som priamo binarkyz ich site a krasne sa to dodanym
instalacnym skriptom nainstalovalo a bezi to. Je to fakt namakany notebook
a ked vidim ako na tom idu W2000 tak mam chut zakazat jednu nemenovanu
firmu:-).