[linux] Genius LAN

Novikmec Jozef novikmec na intrak.tuke.sk
Pátek Leden 12 19:32:52 CET 2001

On Fri, 12 Jan 2001 jasan na miesto.sk wrote:

>   Ahojte !!!
>   Mate niekto skusenosti s rozbehavanim
> $subj ?? Vo windoze to bolo ako NE2000
> compatible, lenze v linuxe to dako
> nejde. Parametre (irq, io) som nezadaval,
> je to velmi dolezite ? (Doma mi karta beha
> aj bez toho). Ako zistit tie parametre ?

Ja a vela ludi ktorych poznam ma tuto kartu a su s nou spokojni. Ku karte
zvykne byt disketa na ktorej su drivre a program ktorym sa nastavuju tieto
parametre karty, ktore sa potom zapisu do jej pamati.

Skus napisat a dohodneme sa kde ti to spristupnim alebo ti to mozem poslat
mailom.