[linux] Inet vytacanie bez roota (WAS: "Nafukovaci" swap)

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Pondělí Leden 15 09:24:03 CET 2001

Ondrej Jombik wrote:
> si myslel. Skusal som sa dostat na Net pomocou programu wvdial bez pouzitia
> root-a a moc mi to teda neslo. Stale pisal, ze "port /dev/ttS1 is busy". Ked
> som to zmenil na /dev/modem, co je vlastne linka na /dev/ttS1, bolo to tak
> isto. Skusal som nastavit g+rw aj o+rw na spominane porty - bezuspesne. Dalej
> som skusal dat root suid programom pppd aj wvdial - tiez nic. Zaujimalo by ma
> teda, co treba k tomu, aby som si pokojne mohol vytocit svojho providera aj
> bez root-a. Vdaka za pomoc.

Nepouzivas nahodou mgetty? Tak sa mi zda, ze wvdial je vadny. Tiez ho
pouzivam, ale pustat ho musim minimalne dvakrat: ked konci prvy raz,
zhodi mgetty, a ak sa mi podari pustit ho znova skor, ako nabehne
mgetty, som tam ;-)

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha