[linux] vyber posty z linux mail servera

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Pondělí Leden 15 09:24:43 CET 2001

Robert Madaj wrote:

> presne toto sa stava aj mne, takmer vzdy je to, ked dostanu
> nejaky velky mail, mam podozrenie, ze ma nejaky cudnejsi format.
>
> nove maily tam pribudaju ale on nic nestiahne.
>
> urobil som to jednoducho:
> zmazal som mu celu schranku :)))
>
> u druhej zenskej to dokonca zafungovalo, ked som jej
> odmazanu schranku vratil naspat (ked si ona stiahla
> moj test poslany po zmazani schranky)
>
> tie subory mam odlozene ale este som ich neskumal, co by
> ich mohlo (v)zrusit..

> no neviem, mozno to suvisi fakt iba s velkostou

Mal som raz v schranke mail velky asi 20MB (server tusim Alpha, OS?) a
tahal som ho na Linux fetchmailom (POP3). Vzdy po niekolkych MB (2-5) sa
rozpadlo dial-up pripojenie. Skusal som pripojenie aj cez ineho
providera, aj stiahnut telnetom - vysledok vzdy rovnaky. Bezne nemam
problem byt pripojeny aj 10 hodin. Toto uz niekto zazil?

:-( Musel som do NT dokonfigurovat pripojenie a potom to s telnetom
klaplo - no fuj! )-:

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha