[linux] vyber posty z linux mail servera

Robert Madaj rony na ultranet.sk
Pondělí Leden 15 16:51:35 CET 2001

SP> Mal som raz v schranke mail velky asi 20MB (server tusim Alpha, OS?) a
SP> tahal som ho na Linux fetchmailom (POP3). Vzdy po niekolkych MB (2-5) sa
SP> rozpadlo dial-up pripojenie. Skusal som pripojenie aj cez ineho
SP> providera, aj stiahnut telnetom - vysledok vzdy rovnaky. Bezne nemam
SP> problem byt pripojeny aj 10 hodin. Toto uz niekto zazil?

SP> :-( Musel som do NT dokonfigurovat pripojenie a potom to s telnetom
SP> klaplo - no fuj! )-:

pozor, u mna to je na klasickej lanke (tokenring, cize ziadne
problemy v sieti), obycajne bohapuste kopirovanie cez pop3 po lan :)
faktory ako dialup tam teda nehraju rolu.
proste zahada, mozno blbne pop3 daemon - on to totiz
pred stiahnutim kopiruje do home adresara uzivatela
a za istych podmienok ze by to nestihal preniest do vhodnej doby
a klientby mal zakricat ze timeout, ale nezakrici nic, len ukonci
session...

Tvoja sprava bola z Monday, January 15, 2001, 9:24:43 AM.

--
  maj sa r.