[linux] manager mailboxov

Tomas Venglovsky m na t.cz
Pondělí Leden 15 17:33:44 CET 2001

On Mon, Jan 15, 2001 at 04:54:31PM +0100, Robert Madaj wrote:
->
->
-> TV> A co keby si na to pouzil napr. mutt? mozes si donho otvarat mailboxy odkial chces a splna to vsetko co pozadujes :)
->
-> nepotrebujem si definovat pop3 pristup
-> chcem to pozerat priamo na tej masine, kde su
-> fyzicky subory s mailami uzivatelov ulozene.
Ja som to ani nemyslel na pop3 pristup. Ide o to, ze si mozes na disku vybrat akykolvek mbox a nacitat ho uz do beziaceho mutt-u.

->
-> moja predstava je, ze si to nacita subory z /var/spool/mail
-> a ponukne mi prezeranie toho, kt. si vyberiem.
No, prave :)

->
-> ale pozriem aj mutt :)
Pozri, je fajn :))

->
->
-> linux mailing list
-> linux na rak.isternet.sk
-> http://rak.isternet.sk/mailman/listinfo/linux

--
  Tomas Venglovsky (network administrator)
  NEXTRA Wireless s.r.o., Millennium Plaza, V Celnici 10, 117 21 Praha 1