[linux] MC - console.saver

carcass carcass na gmx.net
Pondělí Leden 15 22:28:36 CET 2001

Radovan Palik(ppc na gyvv.sk)@Fri, Jan 12, 2001 at 11:39:31AM +0100:
> Ahojte.
>
>    Z nicoho nic zacal po spusteni zamrzat MC u obycajnych uzivatelov
> (root ide v poriadku). Zistilo sa, ze to sposobuje console.saver (je v
> /usr/lib/mc/bin) - staci ho killnut a MC nabehne v poriadku. Ked sa
> tento program premenoval, MC ide O.K. Neviete v com by mohol byt
> problem, pripadne pomoct ho odstranit?
>
>    Rado

zrusil si mu suid ?
- ja som to vyriesil pomocou chmod 444 /usr/lib/mc/bin/cons.saver ;)
navyse par krat sa uz pisalo na bugtraqu o Midnight Commanderi, takze
suid by to v ziadnom pripade nemalo ostat...
...inak celkovo sa mi zda ze po instalacii systemu je defaultne suid
uz asi kazda tretia binarka... je to v ....

--

			carcass