[linux] Ako znicit TCP spojenie?

Úterý Leden 16 04:28:03 CET 2001

On Mon, Jan 15, 2001 at 06:40:09PM +0100, Peter Hanusiak wrote:
> Zdravim,
Caf.

>  poradte niekto ako sa da znicit konkretne TCP spojenie na kompe.
> Modelova situacia: po ssh spojeni pri port forwarde zostane nieco vysiet.
> Cez nestat to vidim aj viem, z ktoreho portu to ide. Ale neviem ako zrusit toto
> spojenie. Dakujem dopredu za kazdy napad.
Presne toto by zaujimalo aj mna. Raz sa mi dokonca stalo, ze aj ked ten
proces ktory si dotycny port bindne uz nebezal, TCP socket bol vyse hodiny
obsadeny :-( musel som restartovat comp.

BTW co pouzivas na portforwarding?

> 		Hanus
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
gawk; grep; touch; unzip; touch; gasp; finger; gasp; mount; fsck;\
more; yes; gasp; umount; make clean; make mrproper