[linux] Ako znicit TCP spojenie?

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Úterý Leden 16 11:57:19 CET 2001

On Tue, Jan 16, 2001 at 04:28:03AM +0100, Peter Surda wrote:
> Caf.
Nazdar

> Presne toto by zaujimalo aj mna. Raz sa mi dokonca stalo, ze aj ked ten
> proces ktory si dotycny port bindne uz nebezal, TCP socket bol vyse hodiny
> obsadeny :-( musel som restartovat comp.
No zda sa mi, ze som na to prisiel.
Cez netstat si najdes spojenie , ktore sa Ti nepaci
a potom cez fuser port/protokol najdes cislo procesu
a mozes ho killnut.
priklad
cez nestat som nasiel taketo cosi

tcp        0      0 hanus:webcache          hanus:32916             FIN_WAIT2
tcp        1      0 hanus:32916             hanus:webcache          CLOSE_WAIT

standardne veci po port forwarde ked dobrowsim

dam teraz
fuser 32916/tcp
odpoved je 32916/tcp:            1483
este ho pozriem cez ps aux |grep 1483
hanus     1483  0.0  1.0 12796 3876 ?        S    11:45   0:00 kdesud
nejaky nezmysel . takze kill 1483
a uz v netstate nie je. A mam pocit, ze uz to je ok.
Ok , teraz som zvedavy co si o tom myslite ci je to ok.

> BTW co pouzivas na portforwarding?
No vsak som to pisal ssh (klasika -L alebo -R) alebo si sa pytal co
forwardujem? (takmer vsetko :)))) )

		Hanus

P.S. nemusite mi odpovedat na sukromny mail. pozriem si to v konfere. DIk