[linux] Ako znicit TCP spojenie?

Úterý Leden 16 13:50:39 CET 2001

On Tue, Jan 16, 2001 at 11:57:19AM +0100, Peter Hanusiak wrote:
> No zda sa mi, ze som na to prisiel.
> Cez netstat si najdes spojenie , ktore sa Ti nepaci
> a potom cez fuser port/protokol najdes cislo procesu
> a mozes ho killnut.
Ha prave o to ide: ten proces UZ NEBEZI! ale socket je furt obsadeny. Nasiel
som nieco ako /proc/sys/net/ipv4/tcp_keepalive_time, defaultne 7200 (asi
sekund), myslite ze je to to? Cakat 3 hodiny sa mi nechcelo, a ked som to
zmensil tak ten socket zostal furt obsadeny.

> No vsak som to pisal ssh (klasika -L alebo -R) alebo si sa pytal co
> forwardujem? (takmer vsetko :)))) )
Aha ja som myslel ine.

> P.S. nemusite mi odpovedat na sukromny mail. pozriem si to v konfere. DIk
ok.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
            It is easier to fix Unix than to live with NT.