[linux] Ako znicit TCP spojenie?

Peter Hanusiak hanusiak na sozo.fns.uniba.sk
Úterý Leden 16 15:27:17 CET 2001

> Ha prave o to ide:
> ten proces UZ NEBEZI! ale socket je furt obsadeny. Nasiel
> som nieco ako /proc/sys/net/ipv4/tcp_keepalive_time, defaultne 7200 (asi
> sekund), myslite ze je to to? Cakat 3 hodiny sa mi nechcelo, a ked som to
> zmensil tak ten socket zostal furt obsadeny.
No jasne ja som si tento moj omyl uvedomil hned ako som odoslal mail a uz som
nechcel posielat dalsi. Inac ten timeout je podla mna 15 minut (mam taky pocit,
ze ked si to pozeram cez netstat tak vzdy to ide od 15 minut).
A zda sa mi, ze by to slo prestavit skor tuto
 /usr/src/linux/include/net/tcp.h
No ale toto neriesi problem. A zvlastne je, ze ani nikde na internete ludia
nevedia ako taketo TCP spojenie znicit. Schvalne skuste si to pozriet.

A co vlastne?

Hanus