[linux] Relaying denied

Dusan Nagy Dusan.Nagy na alcatel.sk
Čtvrtek Leden 18 10:23:27 CET 2001

Ak chces mat problem so spamom tak to povol ale za chvilku mas
problem z dorucovanim posty lebo sa dostanes na black listy.
Takto zvolis politiku vsetko povolene potom kontroluj logy
a zakazuj podozrive siete a domeny ina moznost nie je.Mail Server
by mal splnat podmienky uvedene na http://www.mail-abuse.org/.

*  RELAY
net DENY