[linux] Pomoze Samba? - problemik

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Leden 18 13:14:11 CET 2001

> V jadre (2.4.0) mam sice podporu smbfs, ale prave pri tejto polozke
> som sa docital v help-e, ze je zatial podporovany iba TCP/IP protokol.
> Ako pisem hore, pocitac,ktory chcem mount-nut je v NetWare sieti.
> Obavam sa ze tu niekde moze byt problem. Dufam, ze sa mylim.

teda ak nemozes donutit server abi bol aj na tcpip tak hladaj na nete
mari sa mi ze sa da samba client rozchodit aj  cez potporu IPX sieti.

--
Preco pri kocovine boli hlava?
Pretoze zive mozkove bunky kopu hrobceky pre svoje mrtve.

Tato sprava bola preverena systemom NOD32 pre Exchange.
http://www.nod32.com
---

Verze: 6.0.167 / Virová báze: 80 - datum vydání: 6/29/2000

Oba antiviri sa zhodli natom ze mail je nebezpecni pre citatela,
pre pocitac nie.