[linux] sendmail

Valašťan Štefan stefan.valastan na scp.sk
Čtvrtek Leden 18 14:38:25 CET 2001

	 No  myslel som to tak ze mam ten server postaveny na linuxe
(exim+pop3) na nom bezi nejaka databaza a ked mam nejake chybove hlasenia
ktore sa mailom posielaju na root.xxxxxx.sk tak mi nepridu cez
exchangeserver, ale sa musim napr. cez M$ Outlook express  pozerat priamo na
ten linuxovy server, lenze ako hlavny postovy server je vo firme exchange no
a ja by som potreboval nakonfigurovat ten linuxovy tak aby spravy posielal
na ten exchange. Myslel som si ze treba nieco zmenit v sendmail.cf
	ak sa mylim tak mi PLS povedzte ze co mam kde a ako skonfigurovat
aby posielal tie maily na ten exchange server.

	     Steve