[linux] RHL 6.2, SK conzola

Miroslav Harustiak Miroslav_Harustiak na chirasys.sk
Čtvrtek Leden 18 16:01:46 CET 2001

Podla uvedeneho som upravil system a problem mam v tom, ze vsetko funguje v
poriadku poklial nespustim aplikaciu progresu. Ak ju spustim pobabre mi
zobrazovanie . Namiesto ľščťžýáíéô je (See attached file: txt.txt).

Neviete mi prosim poradit ?

dakujem

                Miroslav Harustiak
             mharusti na chirasys.sk