[linux] obmedzeni pristupu

Peter Farkas farkas na netax.sk
Pátek Leden 19 11:19:49 CET 2001

Ahoj,
ja som uz nieco take davnejsie riesil, mam to urobene ako
spustanie skiptu ktory pridal/uberal nejake zaznamy pre ipchains
kde som striktne definoval co mozu/nemoze dane pc na zaklade ip adresy v
intranete pouzivat v danom (asi pracovnom:-) case a spusta sa mi to cez
cron.

S pozdravom

Peter Farkas
Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside...