[linux] OT: Clo na software z USA

Peter Str(elec beko na beko.sk
Pátek Leden 19 23:43:27 CET 2001

Ahojte
Prispejem aj ja svojou troskou do mlyna. Mal som objednane CDcko z
Anglicka a bol problem na colnici. To cd mi ani nevydali. Cez UPS to
islo v pohode ... Inak colnik to je zvlastny tvor (niektory colnik je aj
vôl). Vyhovorky a reci o paltbe a podobne a moznosti nelegalnosti a ci
je to to co je to a podobne ...  A presne vyhovorky padali hlavne na to
co tu uz niekto spomynal. Aku hodnotu ma ten program a kolko stoji
medium a vy ste to ako platil a z tohoto je aka dan a toto sa povazuje
za ake vlastnictvo .... A ci sa ma pocitat aj ten obal a toto co ? Naco
vam to je a koko stoji tu. Fakt ma vazne dozrali inak. A bolo to v Trnave.
S pozdram Peter
Ospravedlnujem sa vsetkym colnikom mozno za to oni nemouzu a mozno aj
ano ...