[linux] vyhladanie IP

npor. Ing. Juraj Galbavy galbavy na bb.army.sk
Úterý Leden 23 08:12:18 CET 2001

Zdravim,

Na zistenie IP asi ten PING,
ale ak na tych masinach bezi WinNT,
tak je mozne pomocou "Preoces Viewera" v "NT Server Resource Kit"
zistit ake pocesi na tej masine bezia. K tomu je ale treba mat prislusne
prava (Administrator ....)
				JG