[linux] vyhladanie IP

Robert Madaj rony na ultranet.sk
Úterý Leden 23 12:14:01 CET 2001

nejaky port scanner. tym si minimalne ocuchas na masinkach
co maju volne, a ked je dobry tak uz ma v databaze nejake
dalsie specifikovanie aka sluzba to na danom porte bezi.
Bez podpory klientov ale uz moc vela von nedostanes.

ale "dostat sa dovnutra" na to musis mat nejakeho klienta
na tych masinkach:

komercne: END POINT od Tivoli a zakupene prislusne komponenty

shareware:
alebo napriklad veci ako BossEverywere, co je celkom pekny
software na logovanie toho, co sa na stroji robi.
Je to shareware.