[linux] SMTP servery (Postfix ver. Sendmail)

mizu na nextra.sk mizu na nextra.sk
Pondělí Leden 22 18:56:18 CET 2001

Ahojte.

  Zaujimalo by ake je najvyhodnejsie riesenie so smtp programami.

Kedysi som pouzival sendmail, ale ten bol brutalny na konfiguraciu. Ale
ked som ho uz konencne nakonfiguroval, tak som musel zmenit masinu. Ina masina
pri tej istej konf. zase nefungivala a to uz ma dozralo.

Potrebujem smtp server pre tak 10-20 uzivatelov.

Skusil som teraz postfix a zda sa mi celkom prijatelny.
Jeho konfiguracia je velmi dobra. To co mi pred tym trvalo hodiny so sendmailom,
som tu nastavil za par minut. A slape to zatial velmi dobre !

Ake su vase skusenosti so smtp servermi ? (spolahlivost, bezpecnost,....)

Dik

					Mizu

--