[linux] Player ASF,DivX pre Linux

Úterý Leden 23 19:44:46 CET 2001

On Mon, Jan 22, 2001 at 07:04:54PM +0100, mizu na nextra.sk wrote:
> Cafte.
>   Nedavno som videl nejaky soft na $SUBJ pre Linux.
> Ma s tym niekto skusenosti, recenzia.....
Ja som jeden z tych co tam furt prispeva patche, dokonca mam aj write pristup
k cvs :-)

No takze jadrom su kniznice avifile (ktora dokaze citat streamy ukryte v avi a
asf) a aviplay (ktora dokaze loadovat patricne dekodery).

Rychlost oproti windowsom porovnat neviem, niektorym to ide zevraj rychlejsie,
niektorym pomalsie, ja win nemam takze neviem.

Qualita je IMHO horsia ako win, lebo obcas nevie prehravat plynulo. Prave
pracujem na precachingu a automatickom prisposobovani kvality aby to bolo furt
plynule. ("Prave" znamena ze ked toto pisem bezi compile :-))

Ked mas vhodnu graficku kartu a XFree86 4 s Xv extensions, aviplay vie toto
vyuzivat na hardwarovu YUV->RGB konverziu a resizovanie. Ked nemas, mozes
pouzit bezne Xy alebo DGA, pricom resizovanie je robene softwarovo. OpenGL je
podporovane tiez ale co hovoria ludia moc to na rychlosti neprida.

Odporucam procesor > 500MHz.

> Je to nejaky plugin do xmms a tvorcovia hovoria, ze s pouzitim win32 kniznice
> sa im podarilo rozbehat vsetky mozne kompresie.
Orig avifile/aviplay na http://divx.euro.ru

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
              To boldly go where I surely don't belong.