[linux] gcc a -fno-exceptions

Marian Krivos nezmar na internet.alcatel.sk
Úterý Leden 23 22:05:39 CET 2001

Pridava do kodu obsluhu C++ vinimiek. Najlepsie je to vzdy zakazat
'-fno-exceptions' a tym velmi mierne zrychlit ale znacne skratit kompilovany
kod (5-25%). Pokial to zacne hlasit chyby (takmer vzdy je to linker) tak
potom to povolit (default).