[linux] SMTP servery (Postfix ver. Sendmail)

Středa Leden 24 12:58:14 CET 2001

Dňa 22. Jan 2001 o 18:56, mizu na nextra.sk napísal(a):

> Kedysi som pouzival sendmail, ale ten bol brutalny na konfiguraciu. Ale
> ked som ho uz konencne nakonfiguroval, tak som musel zmenit masinu. Ina masina
> pri tej istej konf. zase nefungivala a to uz ma dozralo.

predpokladam, ze si preniesol .mc subor, ktory si si potom "prekompiloval" m4
makroprocesorom.. to ale naozaj nie je nic zlozite....

> Potrebujem smtp server pre tak 10-20 uzivatelov.
>
> Skusil som teraz postfix a zda sa mi celkom prijatelny.
> Jeho konfiguracia je velmi dobra. To co mi pred tym trvalo hodiny so sendmailom,
> som tu nastavil za par minut. A slape to zatial velmi dobre !

<ironia>
odhliadnuc od toho, ze postfix je dobry smtp server, nezvaloval by som vinu za
"niekolkohodinove" konfigurovanie sendmailu na samotny program.. mozno by cast
viny mohla padnut aj na ten objekt, ktory konfiguraciu prevadzal..
</ironia>

no a aby som napisal aj nieco povzbudive, tak postfix je dobre riesenie;)

--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk