[linux] Off topic: HW-Problem

Středa Leden 24 14:18:09 CET 2001

On Wed, Jan 24, 2001 at 01:36:48PM +0100, Peter Fordinal wrote:
> Zakladom mojej konfiguracie su:
> - Motherboard Transcend TS-AKXA - Slot A
> - CPU AMD K7 Athlon 650 pre Slot A
> - 128 MB DIMM PC133
No ja som zistil ze ked na nasom novom servri (tiez athlon) chyba na ide0
master (popripade tam neni ani master ani slave), tak to mrzne. Vyriesil som
to tak, ze som dal jediny drajv ako master.

To mrznutie bolo dost nepredvidatelne, obcas to vydrzalo len minutu, obcas aj
pol hodinu. 2.2 zatuhla uplne bez akychkolvek informacii, 2.4 napisala nejaky
ide error a z toho som vydedukoval ze co to mozno je.

Skus teda jadro 2.4, mne to pomohlo najst a odstranit pricinu. Potom mozes
samozrejme bezat na 2.2.

Snad pomoze.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
  Hello, this is Bill Gates and I pronounce Monopoly, er, Windows as Windows.