[linux] prikaz halt pre usera

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Středa Leden 24 17:46:24 CET 2001

Hmm, zaujimave riesenie, tiez som to takto robil na SCO UNIXe, ale na
dnesnu dobu nie prilis elegantne riesenie...
Napr. ak xces aby viac userov mohlo pristupovat k haltu, tak im vsetkym
musis prezradit heslo ...
alebo ako zamedzis aby nejaky z userov co heslo vie neurobil skodoradostny
halt na dialku ?
Ako zabranis, ze na toto konto sa da prihlasit len z urcitych hostov, za
predpokladu, ze ostatne neobmedzis ?

Ako som uz napisal, ovela elegantnejsie riesenie je sudo, i ked si to
vyzaduje trosku pocitat dokumentaciu, predsa sa to len oplati.
I ked viem, ze aj sudo ma svoje chybicky a napr. mne uz svojimi moznostami
nepostacuje...potrebujem security levely a pridavne hesla...

PSIkappa
psi na atlantis.sk