[linux] ReiserFS skusenosti?

Čtvrtek Leden 25 09:26:42 CET 2001

On Thu, Jan 25, 2001 at 07:06:00AM +0100, Jarry guru wrote:
> Caute,
Caf.

> chcel by som sa spytat, ci ma niekto z vas osobne skusenosti
> s ReiserFS.
Ja to mam na jednom compe. Pri pade to je rychlejsie, o tom sa diskutovat
neda. Co sa tyka benchmarkov tak neviem, ja to pouzivam jedine kvoli jurnalu.

Ked pouzivas namiesto lila grub, mozes mat vsetky partisny reisrefs
(otestovane).

No ale na server by som asi furt pouzival ext2, hlavne ked ten nas novy fsckne
72GB dat za 4 minuty :-)

Vsak si to vyskusaj a posli vysledky.

S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!