[linux] Player ASF,DivX pre Linux

Čtvrtek Leden 25 17:33:01 CET 2001

On Wed, Jan 24, 2001 at 07:16:33PM +0100, mizu na nextra.sk wrote:
> Hmmm.

> Dobre. Ale aky je vysledny efekt. Da sa to solidne pouzivat na prehravanie
> videa alebo to je stale vo vyrobnej faze, cize menej pouzitelne.  Oplati sa
> to instalovat ?
K comu to mam porovnat? Co povazujes za pouzitelne? Da sa tam plejovat,
pausovat, zastavovat, seekovat, nastavovat nejake parametre dekodera, manualne
napasovat synchronizaciu. S avi-ckami som problemy nikdy nemal (a uz som na
tom pozeral minimalne 80 filmov a 100 epizod roznych serialov). ASFcka niekedy
odmietne hrat lebo nema codec, obcas sa na nich pocas prehravania rozsyncuje a
obcas ich nevie citat cele.

Na iny decoder ASF ako ten od M$ a aviplay zabudni, pretoze nie je legalne
vyrobit ASF decoder bez zaplatenia licencie M$ (maju to patentovane co je
podla mna somarina ale ja americke zakony nevymyslam). Jednemu developerovi
(programu virtualdub) uz vyhrazali ze nemoze ten ASF decoder distribuovat a
preto novsie virtualdub-y uz podporu ASF nemaju.  Nastastie avifile ma hlavnu
stranku v Rusku, takze M$ si moze trhnut. Navyse ten M$ decoder (a mozno aj
encoder) maju naprogramovanu fixnu rychlost dekodovania co obcas dost nas....

> S pozdravom
> 				Mizu
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103, +4369910964300

--
           Intel: where Quality is job number 0.9998782345!