[linux] sendmail (was: SMTP servery, malo byt: MTA)

Pátek Leden 26 09:30:53 CET 2001

-> 	Sendmail som nevidel ani z rychliku, ale raz mi kamos ukazal
-> konfigurak a stacilo mi. :) Ale som presvedceny, ze su veci, ktore sa
-> Postfixom nedaju, ale sendmail ich zvlada. Zalezi na Tebe, ci ich budes
-> potrebovat.

sendmail ma genialny konfigurak len sa v nom treba vyznat (tym samozrejme
netvrdim ze sa v nom vyznam). Ci je schopnejsi ako ten postfixov netusim ale
jeho zlozitost je jednym z dovodov preco sa sendmail prestava pouzivat.
Druhym je historicky velky pocet dier... predpokladam ze teraz je na tom
lepsie ale ... ocistit svoje meno je dost tazke...

 "One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
 "Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler

---
Odchozí zpráva obsahuje viry.
Verze: 6.0.217 / Virová báze: 102 - datum vydání: 1/12/2000