[linux] Pracovna ponuka

micanko na chtf.stuba.sk micanko na chtf.stuba.sk
Pátek Leden 26 11:28:25 CET 2001

Nazdar chalani,

hladam cloveka na miesto admina pre jednu strednu skolu v
Bratislave-Raca. Je to aktualne od februara.

 Jedna sa o spravu Linux servera, a webu (s casu na cas update).
Je to pripojene na pevnej linke 33.6 u nextry. V LAN-ke je 10 PC.
Je potrebne sa na skole zastavit jedno poobede v tyzdni (to si volis
ty ze kedy) medzi 14,30-16.30hod.
Vtedy mas dozor nad studentmi co pridu poobede na internet a
treba obcas vysvelit par veci profkam ohladom PC. Ja som za to
bral 2500Sk na dohodu.
Jedine obmedzenie je ze musis mat viac ako 18 rokov. Najlepsie
by bolo keby to bol vysokoskolak. Je tam moznost aj ucit
informatiku cez skolsky rok ak by bol zaujem (nie je to vsak
podmienkou).

			S pozdravom Jano Micanko
P.S. odpovedajte mi do e-mailu