[linux] dev rtc pod devfs v 2.4

M.F. PSIkappa psi na platon.atlantis.sk
Pátek Leden 26 11:41:15 CET 2001

Zdravim,
mam nahodene jadro 2.4 s devfs a mam nahodeneho devfsd a upgradnute vsetky
potrebne veci podla changes.txt v dokumentacii k jadru.
Pri boote mi to kraka, ze nemam device rtc - real time clock, v jadre mam
zakompilovanu podporu pre to. Kraka to adjusttime.
Otazka znie, preco dany device neexistuje.
Pozrel som dokumentaciu k devfs a tam sa nespominaju ziadne problemy z rtc
a tak isto sa tam nic nepospomina o tom, ze by dany device bol premenovany
podla noveho na nieco ine.
Vie kde poradit, kde je problem ?
Viem, o tom, ze dany device mozem registrovat pomocou devfsd, ale
nepovazujem to za riesenie, ale skor za poriesenie.

PSIkappa
psi na atlantis.sk