[linux] OT: Duron

Marian Krivoš nezmar na internet.alcatel.sk
Neděle Leden 28 11:10:36 CET 2001

nic rozumne ma nenapada, ale nemas nahodou slaby zdroj??? Na tento procesor
doporucuju minimalne 240W. Hlavne ak tam mas viac periferii (ale aj taka
CDromka zere 15-30W).

----- Original Message -----
From: Jaroslav Soltys

zdravim,
sorry za offtopic ale mam vazny problem. moj komp sa chova dost nestabilne.
je to odvtedy, co som upgradoval z pentia 100 32 mb ram na duron 700 64 mb
ram. blbnu mi zvuky, straca sa grafika. potom som zistil, ze musim vypnut
internu cache na durone a vsetko je okej. takymto riesenim som odstranil
vsetky problemy, ale moc som si nepomohol, pokial ide o rychlost, lebo duron
bez internej cache je pomalsi nez povodne pentium 100. mam dosku matsonic
8127C.  predajca sa v tom kompe rypal dva dni, ale nedokazal prist ani na
to, ze problem je s internou cache. niekolkokrat mi nainstaloval wokna 98,
ale vzdy blbli, skusal menit dosku a procesor, ale ani to nepomohlo a divil
sa, ze doteraz to vzdy fungovalo. potom mi flashol bios, a teraz mam v
setupe ine polozky ako v manuali.
dufam, ze mi niekto poradi
jaro