[linux] e-mail HOWTO ??? - vyriesene

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Pondělí Leden 29 07:59:01 CET 2001

On 25 Jan 2001, at 16:44, Jan Hrabcak wrote:

> mejly z POP3 si mozes stiahnut cez fetchmail. lahko sa nakonfiguruje
> pomocou programu fetchmailconf alebo man fetchmail. ten ti stiahne
> postu na disk a cez pine si ju pozries. ----- Original Message -----
> From: <selectp na ba.profinet.sk> To: <linux na rak.isternet.sk> Sent:
> Tuesday, January 23, 2001 8:00 AM Subject: [linux] e-mail HOWTO ???

Diky za mail ...
Ale toto viem ( fetchmail mam nakonfigurovany ) cez weekend som
sa nad tym zamyslel a snad som to vyriesil ( este to musim
odskusat) asi to bude fungovat takto : sendmail posta von ( ked
pine nastavim aby sa tvaril ze som aahz na inMail.sk potom je to v
pohode ...) fetchmail ako som pisal nakonfigurovany mam ( tak aby
postu z aahz na inMail bral ako postu pre aahz na deamon.perv)
jediny problem je aby som mal spravne nakonfigurovanu .hosts
tabulku a bude vsetko O.K. alebo sa pletiem ??? )
este raz diky za maily ...
Aahz