[linux] e-mail HOWTO ???

selectp na ba.profinet.sk selectp na ba.profinet.sk
Pondělí Leden 29 08:02:16 CET 2001

On 24 Jan 2001, at 0:19, Ondrej Jombik wrote:

>      Maxim, 23:37:00
>      23. januar 2001 (utorok)
> Caf!
Ahoj !

>  Evidentne necitas tie spravne How-To, lebo tam je to vsetko detailne
> popisane. To je hlavna vyhoda Linuxu, ze vacsina veci o ktorych sa
> zvykne rozpravat, aj v skutocnosti urobit ide.
How-To citam a citam aj DOC ale niekedy mi z toho rastie hlava do
abnormalnych rozmerov...

>  Na ten fetchmail skus man fetchmail, alebo este lepsie
> fetchmailconf.
Fetchmail mam nakonfigurovany...

>  Keby si mal dial-up masinu a na nej viac uservov mozem Ti poskytnut
> jeden skript na hromadne automaticke stahovanie posty.
to nemam ... mam dial-up masinu na ktorej sedim sam ...

>  Co sa tyka posielania, hlavne si nainstaluj nejaky SMTP server,
> doporucujem PosfFix (nic proti QMailu... :)
mam standardny sendmail

>  =Ondrej=
Aahz
P.S. snad som to poriesil uvidime ...